Tuesday, August 16, 2011

Little Hobby for A Big Guy

makin besaq makin x btoi
Dulu minat dah cuma x berduit untuk nak beli all these things..tp sekarang berbekalkan sokongan dari tunang saya, housemate saya dan juga best friend saya, hoby ni di reignite semula.

Sehingga hari ini saya rasa hampir kesemua 7eleven dan juga shopping complex telah pon saya singgah. dan itulah nasib kadang2 ada, kadang2 takda ...so gamble ja ...but itu lah sejak diberi nafas baru for almost one month saya berjaya mengumpul 19 die cast hotwheels....dan the number will continue xtau la sampai bila...

so harapan saya agar dapat mengumpul koleksi2 yg RARE dan jugak koleksi T-HUNT in the future..gud luck ayie!


As At 17th August 2011

1 Batmobile
2 Tri n Stop me
3 Back slider
4 Ferrari F430 Challenge
5 Back To The Future Time Machine
6 Lamborghini Gallardo
7 Evolution 10
8 Cadillac Escalade - Taxi Mode
9 Lotus Sport Elise
10 Enzo Ferrari
11 GT Ford Shelby GT500
12 BMW M3
13 Chevy Impala
14 Datsun Bluebird 510
15 1967 camaro
16 68 Chevy El Camino
17 Camaro Convertible Concept
18 Acura NSX
19 OCC Splitback

1 comment:

  1. bila nak hunt hotwheels lagi? aku on ja.....g taw time n date...huhuhuhu

    ReplyDelete